Komunikace je základ, bez něhož se neobejdete v žádné práci. Jenže některým dělá tak trochu problém porozumět ostatním, a stejně tak jim předávat myšlenky ve ...
Personalistika je dnes na zcela jiné úrovni než na počátku 21. století, kdy firmě stačil strukturovaný životopis. Zejména u vyšších pozic udělají své ...
Každá společnost má něco; jedna pracovníkům nabízí možnost seberealizace v novém projektu, jiná zase stále místo a pravidelnou mzdu díky dlouhé tradici. Jenomže ...
Digitální nomádství je rok od roku populárnější. I v letošním roce chtějí lidé více svobody a flexibility, aby se jim podařilo docílit idylické rovnováhy mezi ...
Práce z domova není pro každého, ačkoliv oblíbenost „home office“ stále roste. Vyžaduje však značnou dávku sebekázně, neboť právě v neformálním prostředí ztrácí někteří ...
Kdo je v roli vedoucího, má zodpovědnost nejenom za výsledky firmy nebo konkrétního projektu, ale také za zaměstnance a jiné spolupracovníky. A každý manažer by ...
Během pohovoru padne řada otázek. Uchazeče o práci zpovídá nejen náborář, ale u specializovaných pozic také budoucí nadřízený, kolega nebo ředitel celé společnosti.
strong>Dostat se na pohovor je 50 % úspěchu, personalisté totiž mnoho uchazečů vytřídí jen na základě životopisů a profilů na sociálních sítích. A přijít připraven ...