Profily firem
24. června 2020 3 minuty čtení

Profil firmy: STRV

Přední technologická firma vyvíjí mobilní aplikace pro iOS i Android a zahraničním klientům dodává webová i back-endová řešení. Mezi její zákazníky patří start-upy ze Silicon Valley jako Boosted Boards, Rich Uncles, ClassDojo nebo Ripple.

Společnost původně nabízela svá řešení na českém trhu, v roce 2012 se však začala zaměřovat na klienty ze Spojených států. V té době přešla z původního názvu uLikeIT na Strive, poté se jméno zkrátilo na STRV.

Pobočky v USA

Přestože je ústředí STRV v Praze, své kanceláře má společnost také v Brně, Londýně, San Francisku a Los Angeles. V kancelářích se setkávají profesionálové více než 20 národností, a proto je zdejším jazykem angličtina. Posláním firmy je poskytovat nejlepší služby v nejmodernějším americkém technologickém sektoru, což se jí daří – doposud zanechala významnou stopu v oblastech IT, strojového učení, mobilního hraní, kryptoměn nebo seznamování.

Dvě stovky zkušených expertů vyvinuly přes čtyři sta aplikací, mezi nimi například seznamovací aplikace Christian Mingle, Surge nebo iOS appky Mindbliss či Lufthansa, která přinesla rychlý a snadný booking. Ultimátní mobilní průvodce po letištních halách Lounge Buddy nebo platební aplikace Basil představují jen zlomek všech projektů, do kterých se firma úspěšně pustila.

Nikdy nekončící úsilí

Tým odborníků vytváří produkty na míru jak pro velké klienty, tak i začínající start-upy. Nejdůležitější je podle nich tvořit aplikace pro lidi. K tomu je potřeba naslouchat a zjistit, co mají rádi, a poskytnout produkt, který je strhne a pak sebevědomě obsadí trh. Právě to se STRV daří. Soustřeďuje se na vývoj, produktové strategie, design, průzkumy trhu, technologie, testování, analýzy a mnoho dalšího.

V STRV se razí teorie, že finálním produktem práce nekončí. Zkušenosti a chování uživatelů pomáhají pochopit, co funguje a co naopak. Zlepšování produktu je pak podle expertů ze společnosti nikdy nekončící úsilí.

Odborný mentoring

Většina projektů v STRV trvá přibližně šest měsíců. Zahrnují design, vývoj, QA i produktový management. Vývojářské týmy pracují pouze na jednom konkrétním projektu od začátku do konce, přičemž je vždy nablízku odborník, se kterým mohou konzultovat a diskutovat. Veškeré projekty stojí na znamenité komunikaci a spolupráci, což se téměř dvacet let odráží v dobrých výsledcích firmy.

Atraktivní pracovní podmínky neušly veřejnosti, takže STRV získala několik ocenění StevieAwards i první místa za IT kancelář roku.

Wanted

Produktoví designéři, backend developeři, QA testeři se zkušenostmi jak s mobilním, tak webovým rozhraním – všichni noví zaměstnanci musí zvládat efektivní komunikaci, která je pro firmu klíčová, a stejně tak práci v angličtině. Lekce angličtiny poskytuje zaměstnavatel zdarma.

Zkušené týmy mladých specialistů přináší svým klientům digitální řešení s opravdovou hodnotou. Na pobočkách firmy vládne pohodová a nenucená atmosféra a kariérní růst není pro STRV sprosté slovo. Zaměstnanci se mohou účastnit pravidelných setkání, workshopů i technologických konferencí.

Společnost je pro potenciální zaměstnance atraktivní zejména díky home office, technologickému zázemí (MacBook, iPhone), volnočasovému vyžití (vybavená tělocvična, ping-pong, Xbox) nebo relaxačním zónám. Nemluvě o možnosti pracovat v jedné z amerických kanceláří.

 

Číst další články na téma Profily firem